Влоги “HALLO, Євробачення” набрали понад мільйон переглядів

Влоги “HALLO, Євробачення” на ютуб-каналі UA: ПЕРШИЙ зібрали понад мільйон переглядів, а фільм “MonoKate” власного виробництва UA: ПЕРШИЙ та онлайн-трансляція Євробачення увійшли до трендів ютубу.

Упродовж підготовки до Євробачення ведуча Анна Тульєва показала у влогах, чим жили представники України гурт Go_A та привідкрила завісу наймасштабнішого пісенного конкурсу Європи. У влогах можна побачити, як проходили зйомки кліпу гурту Go_A на пісню “SHUM”, побувати в гостях у кожного учасника гурту, побачити зустріч Go_A з переможцями Євробачення Måneskin  і відчути атмосферу Євробачення у Роттердамі.

“Євробачення для мене не тільки конкурс, це моє життя, — розповіла ведуча Анна Тульєва. — Тому влоги були найсправжнішими, у них немає показовості, у них кожен прожив свою секунду. Я думаю, тому вони й сподобалися глядачеві — бо справжні. Ми вирішили прожити з гуртом весь цей шлях і показати нашому глядачеві всі етапи — від нацвідбору до фіналу Євробачення. Я пишаюся, що в нас є 4 історії про кожного з Go_A, і щоразу захоплювалась їхньою унікальністю. Ми прожили момент перельоту та морального виснаження кожного разу, коли очікуєш на результат тесту. Найскладніші зйомки були, коли Катя захворіла — знімати щось здавалося неможливим, адже ми розуміли, що нам треба тримати глядача в курсі. Тому вся наша команда збиралася з духом, щоб люди були поруч і знали всю ситуацію. У нас тепер є шалено популярний момент із переможцями з Італії, представниками Німеччини, а також як ми співали з представниками Литви. Було складно через карантинні умови, але ми це зробили. Євробачення — це мікрокосмос, і ми його показали у наших влогах”.

До трендів ютубу на 50-те місце потрапив фільм «MonoKate» власного виробництва телеканалу UA: ПЕРШИЙ про солістку гурту Go_A Катерину Павленко та на 26 місце — трансляція Євробачення з коментаторської студії з ведучим Тімуром Мірошниченком.

Зазначимо, суспільний телеканал UA: ПЕРШИЙ транслював два півфінали та фінал Євробачення, частка аудиторії якого у 4,4 раза перевищила середні показники каналу.

Нагадаємо, Суспільний мовник традиційно транслює Пісенний конкурс Євробачення. Цьогоріч прямі ефіри двох півфіналів та фіналу відбулися на різних платформах Суспільного: телебаченні, радіо та діджитал-платформі.