Як створювалися костюми ведучих Євробачення-2017

Як створювалися костюми ведучих Євробачення-2017
Опубліковано: 17 травня

Костюми для ведучих Євробачення-2017 створили українські дизайнери: LUVI, Indposhiv, Lake Studio і Burenina. Пропозиції від цих чотирьох брендів перемогли у конкурсі, який мовник-організатор Євробачення-2017 проводив спільно з модним журналом Vogue UA. Загалом для проведення трьох прямих ефірів шоу Євробачення-2017 ведучим було підготовлено 13 костюмів. І зараз є можливість дізнатися про те, як відбувався процес створення образів для Олександра Скічка, Володимира Остапчука і Тімура Мірошниченка.

Indposhiv

Ательє індивідуального пошиву чоловічих костюмів Indposhiv створили чотири костюми – два для Олександра і два – для Володимира. У них ведучі з’являлися на сцені під час двох півфіналів.

"Підготовка костюмів для ведучих проходила у дуже стислі терміни, проте дуже весело. Уся команда майстрів була буквально заряджена, адже ми вперше брали участь в проекті такого масштабу", – розповідає засновниця бренду Катерина Возіанова. "Indposhiv шиє чоловічі костюми на замовлення вже протягом восьми років, тому ми знаємо, як зробити так, щоб костюм підійшов будь-якій фігурі. Нам дуже пощастило, бо у Володимира й Олександра прекрасні фігури і "посадити костюм" на них було зовсім не важко. І тим не менше, щоб костюми ідеально виглядали не лише зі сцени, а й в об’єктивах камер, наша команда постійно була присутня на всіх репетиціях і зйомках, і стежила за зовнішнім виглядом хлопців".

Олександр Скічко зазначив: "Що стосується костюмів команди дизайнерів Indposhiv, то вони, крім того, що були красивими, були ще й супер-зручними. Я отримав масу задоволення від співпраці з ними".

Були і складнощі під час підготовки. Окрім майже цілодобової роботи команди, під час попередньої розробки костюмів не була врахована кількість гарнітур, які потрібні ведучим на сцені, і в останній момент довелося вносити корективи до піджаків.

Lake Studio

Вишивка за останні кілька сезонів стала візитною карткою бренду Lake Studio і головною прикрасою костюмів, які команда марки підготувала для Олександра Скічка та Володимира Остапчука. У костюмах Lake Studio дует ведучих відкрив другий півфінал Євробачення-2017. У творчому номері хлопці виконали хіти Євробачення на музичних інструментах, співали і навіть танцювали. Це було дуже яскраве відкриття шоу.

"Розробка костюмів для Євробачення була не зовсім простим завданням для нас, оскільки наші ескізи були обрані для спеціального номеру за участю двох ведучих, де вони танцювали й грали на музичних інструментах. Костюми мали бути ну дуже функціональними", – розповідають Анастасія Рябоконь та Олеся Кононова, дизайнери Lake. "Яскраві кольори були обрані для того, щоб візуально виділити ведучих на фоні ансамблю, хору й балету. Вишивка – це наша інтерпретація англійських гравюр. Нам було надзвичайно важливо передати естетику Lake Studio навіть в такому масштабному телевізійному проекті як Євробачення".

Володимир Остапчук також розповів про свої враження від костюмів: "Ну, по-перше, я ще ніколи в житті не носив костюми, пошиті під мене. У цих костюмах я був як влитий. І відчуття були доволі дивними, адже я звик, що десь по фігурі мають бути недоліки. А по-друге, дизайнерські костюми мені завжди здавалися тендітними й ніжними, але в костюмі від Lake я танцював гопак! А ще мені писали з-за кордону і запитували, де в Мілані, Парижі та Берліні можна купити такі костюми. А я кажу: "Спочатку – на примірку до Києва…". Дизайнер, ви натяк зрозуміли? У дизайнерському Євробаченні перемогла Україна!".

LUVI

Бренд Luvi розробляв костюми на фінал Євробачення-2017 для Олександра Скічка й Володимира Остапчука. Костюми для фінального шоу мали бути найбільш урочистими. Для виконання цього завдання дизайнери марки Людмила Седляр та Вікторія Заграфова використовували великі блискучі паєтки. "Наші образи вийшли дуже красивими і яскравими. Наприклад, костюми від бренду Luvi були найбільш нарядні й оригінальні, я думаю, що це якраз те, що і було потрібно для фіналу Євробачення", – розповів Олександр Скічко.

Burenina

Для Тімура Мірошниченка, який працював у грін-румі, костюми на всі три шоу створила дизайнер Burenina. Щоб його образ від ефіру до ефіру був цілісним, оргкомітет вирішив, що команда саме цього бренду створить усі костюми Тімура, для двох півфіналів та фіналу.

"З кожним ефіром ми потроху ускладнювали образ Тімура, додаючи нові цікаві деталі, як, наприклад, блискучу краватку або ланцюжок на брюках, але все одно витримували все в одному стилі", – розповідає Олена Буреніна, яка запропонувала ведучому вузький силует, що підкреслив переваги його фігури.

На відміну від ведучих сцени образ Тімура Мірошниченка міг бути більш зухвалим. Це проявлялося як в деталях, так і в обраній кольоровій палітрі. Окрім чорного та сірого, команда Burenina використала бордовий та відтінки зеленого.

"По-перше, в цих костюмах було неймовірно комфортно. А це дуже важливо для роботи на сцені. По-друге, коли я вдягався у них, самооцінка піднімалася сама по собі! Окремо хочу відзначити підхід і ставлення до роботи мого дизайнера Олени Буреніної та її команди. Вони всі неймовірно талановиті, професійні, а також повністю віддаються своїй справі", – поділився враженнями Тімур Мірошниченко.

Оцінили роботу українських дизайнерів і самі організатори Євробачення. "Ми дуже задоволені співпрацею з українськими дизайнерами і редакцією Vogue UA у рамках проекту відбору образів для ведучих. Завдяки костюмам, створеним брендами LUVI, Lake Studio, Burenina та Indposhiv ведучі виглядали фантастично красиво у кадрі та поза сценою. До речі, костюми сподобалися не лише продакшн-команді, а й міжнародній пресі", – розповіла заступник шоу-продюсера Євробачення-2017 Олена Агеєва.

 

Найсвіжіші новини, найцікавіші подробиці та ексклюзивні прямі трансляції подій Євробачення-2017 читайте на Eurovision.ua.

 

При використанні матеріалів Eurovision.ua обов’язкове посилання на першоджерело.