Євробачення-2017 подивилися понад 180 мільйонів глядачів

Євробачення-2017 подивилися понад 180 мільйонів глядачів
Опубліковано: 25 травня

Пісенний конкурс Євробачення - найвідоміший музичний телевізійний конкурс. Цього року всі шоу переглянуло більше 180 мільйонів глядачів з Європи та всього світу. Три прямі трансляції з Києва 9, 11 та 13 травня бачили 182 мільйонів людей в 42 країнах [Джерело]. Показник нижчий за минулорічний, оскільки Росія не транслювала жодне з 3-х шоу після її усунення від участі у конкурсі.

Кількість переглядів Гранд Фіналу Євробачення-2017 року досягла, в середньому, того ж показника, що і 2016 року – 36,2%, що вдвічі вище за показник переглядів для тієї ж групи каналів у години пік (15,8%)

Кількість людей, що дивились конкурс онлайн, подвоїлась порівняно із 2016 роком. Було проведено 6 мільйонів LIVE-stream-сесій в 233 точках протягом 3-х шоу на офіційному ESC YouTube каналі і зафіксовано 8,5 мільйонів запитів.

Країна-переможець - Португалія, охопила найбільшу аудиторію з 2008 року: у середньому 1,4 мільйонів глядачів дивились фінал, що складає 32,5% телеперегляду Португалії.

Болгарія, що опинилась на 2 місці конкурсу, мала 650 тисяч глядачів, що становить 39,4% телепереглядів у Болгарії і є рекордно високим показником з 2003 року.

Італія продемонструвала найкращі показники з часу повернення на конкурс у 2011 році – 3,6 мільйонів глядачів, що на 15% вище, ніж 2016 року. У Німеччині спостерігались високі показники 8 років поспіль (7,8 мільйонів переглядів).

Країна-організатор Україна отримала найвищі показники перегляду фіналу з 2009 року: 1,5 мільйонів глядачів, що становить 18,8% українського телебачення того вечора.

В Ісландії ж були знову найвищі показники серед всіх 42 країн (98%), незважаючи на те, що їх конкурсантка не брала участі у фіналі третій рік поспіль. Перегляди виросли на 16% з 2016 року і досягли 150 тисяч глядачів, що є найбільшою аудиторією глядачів з 2014 року, коли Ісландія пройшла до фіналу.

Також Євробачення було дуже популярне серед аудиторії молодшого віку. У середньому 42,9% людей віком 15-24 років у 42 країнах насолоджувались переглядом фіналу, що в 4 рази більше за середній показник трансляції каналів (11,0%). Більше того, показники приблизно в 4 рази вищі за показники переглядів серед дітей (4-15 років; 34,8% / 8,7% ) та дорослих молодого віку (25-34 років, 38,3% / 10,4%)

Фінал 62-го пісенного конкуру Євробачення транслювався 19 членами Європейської мовної спілки.

Конкурс наступного року буде проведено в Португалії, вперше за 53 роки участі країни у Євробаченні.

*Джерело: Дані ЄМС базуються на даних Eurodata TV та відповідних партнерських даних.