У США планують запустити власне “Євробачення”

Американські студії Propagate та Universal Studio планують запустити власний аналог пісенного конкурсу “Євробачення” – “Американський пісенний конкурс”.

“На шоу показуватимуть виступи в прямому ефірі представників усіх 50 штатів, 5 територій Сполучених Штатів та столиці країни Вашингтон, округ Колумбія”, — повідомили у пресслужбі “Євробачення”.

Як відзначається, найкращу оригінальну пісню визначатимуть за допомогою загальнонаціонального голосування.

“Протягом 65 років конкурс “Євробачення” пов’язував людей. Як власники цього надзвичайно успішного формату, ми бачили, як він знайшов місце у мільйонах сердець по всій Європі та за її межами. Тепер ми раді, що знайшли ідеальних партнерів, щоб поділитися цим унікальним форматом”, — зазначив виконавчий директор “Євробачення” Мартін Остердаль.

Конкурс планують запустити у 2022 році. Він буде складатися з трьох етапів: відбірковий, пів фінал та Гранд-фінал, на якому визначатиметься переможець.