Євробачення зібрало 161 мільйон глядачів біля телеекранів
Європейська мовна спілка (ЄМС) підрахувала кількість глядачів Євробаченя-2022. Цьогоріч до телеефіру долучився 161 мільйон людей за 3 виступи (два півфінали та фінал) на 34 майданчиках. Про це повідомили на сайті конкурсу.
У ЄМС зазначили, що у порівнянні з 2021 роком частка глядачів гранд-фіналу зросла на 3 відсотки, що вдвоє вище за середній показник каналів. Серед глядачів традиційно більше молоді – 56,2%.
Італія отримала найбільшу аудиторію за всю свою історію участі – аж 53%. У третині країн, що транслювали Євробачення, частка перегляду склала понад 50%. Найбільше – в Ісландії, а також в інших північних країнах – Норвегії, Швеції та Фінляндії. Також багато глядачів долучилось у Вірменії, Бельгії, Данії, Естонії, Литві, Нідерландах, Іспанії та Великій Британії.
В Іспанії та Британії стабільно зростають рейтинги – обидві показали найкращу телеаудиторію за останнє десятиліття. В Іспанії в середньому конкурс дивилися 6,8 мільйона глядачів, а у Британії біля телеекранів зібрались 8,9 мільйона глядачів, що на 20% більше, ніж у 2021 році.
Цьогоріч TikTok став офіційним розважальним партнером Євробачення. Загалом за два тижні до гранд-фіналу на офіційному акаунті Євробачення у додатку було 189 мільйонів переглядів.
Півфінал транслювали майже 4 мільйони глядачів. А гранд-фінал у додатку дивилось 3,3 мільйона унікальних користувачів.
За тиждень до конкурсу вміст на офіційному каналі YouTube-каналі переглянули 42,3 мільйона глядачів у 232 країнах і територіях. Кількість переглядів гранд-фіналу на YouTube зросла майже на 50%. Найбільше переглядів зібрала Україна.
Крім того, з 1 по 15 травня офіційні акаунти конкурсу в соціальних мережах згенерували 22 мільйони залучень з публікаціями в Instagram, Facebook, Twitter і TikTok.
Виконавчий керівник ЄМС Мартін Остердал сказав: “Ми щасливі, що цього року бачимо успіх пісенного конкурсу Євробачення на всіх каналах наших учасників та на наших цифрових платформах. Знову ми переконалися, що Конкурс користується величезною популярністю серед молодої аудиторії. Пісенний конкурс Євробачення справді має глобальну привабливість”.
У цьому році Україну не вимірювали. Також Албанія, Азербайджан, Хорватія, Ізраїль, Мальта, Чорногорія, Північна Македонія, Сан-Марино не включені до телевізійного аналізу, оскільки вони не мають системи вимірювання телевізійної аудиторії
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram-каналі поділився, що у додатку “Дія” фінал Євробачення дивилося понад мільйон українців.
Що відомо
Переможцем Євробачення-2022 стали Kalush Orchestra з піснею “Stefania“. Вони отримали 192 балів від журі та 439 балів від глядачів.
“Я прошу кожного з вас: будь ласка, допоможіть українському Маріуполю, допоможіть Азовсталі прямо зараз!” — закликав Олег Псюк зі сцени Євробачення в Італії.
Україна прийме наступне Євробачення після перемоги на цьогорічному конкурсі в “цілісній, щасливій і розбудованій країні”, заявив Олег Псюк на першій пресконференції після перемоги.