EBU планує розширити бренд Євробачення на Латинську Америку

Європейська мовна спілка (EBU) на своєму сайті 12 липня опублікувала оголошення, що планує розширити бренд Євробачення на Латинську Америку. Конкурс у 2022 році зібрав понад 75 мільйонів унікальних глядачів на YouTube у 232 країнах світу, серед яких країни Латинської Америки є одними з найактивніших, хоча й не беруть участь.

Продюсерами пісенного конкурсу Євробачення в Латинській Америці будуть Крістер Бьоркман, Андерс Ленхофф, Ола Мелціг, Пітер Сеттман і Грег Ліпстоун з Voxovation, продюсери Американського пісенного конкурсу та Канадського пісенного конкурсу Євробачення.

Найближчим часом вони почнуть шукати місто, яке прийме конкурс серед країн, які показали найвищі показники переглядів, а саме в Аргентині, Бразилії, Чилі та Мексиці.

Виконавчий супервайзер пісенного конкурсу Євробачення Мартін Остердал сказав: “Унікальний формат Євробачення щороку знаходить нових шанувальників по всьому світу, і ми не можемо дочекатися розширення бренду в цій надзвичайно різноманітній частині світу”.

Нагадаємо що цьогоріч, Євробачення також вперше відбулось в Америці, але мало назву American Song Contest. Участь у конкурсі взяли 50 штатів.

Переможцями Євробачення-2022 став український гурт Kalush Orchestra.