Як українці та британці створювали слоган і логотип Євробачення-2023 — дивіться
У вівторок, 31 січня, організатори 67-го Пісенного конкурсу Євробачення презентували оновлений логотип та слоган цьогорічного шоу. Над візуальним стилем у форматі творчого партнерства працювали британське агентство Superunion та українська креативна студія Starlight Creative.
Читайте також: «Об’єднані музикою»: оприлюднено слоган і логотип Євробачення-2023
Ведуча влогів про Євробачення Анна Тульєва поговорила з представниками обох команд і розпитала їх про те, як була влаштована співпраця та які інсайти закладені у брендингу Євробачення-2023. Щоб дізнатися, що означає рожевий акцентний колір та чи вдалось креативникам передати «дух Євробачення», дивіться нове відео на каналі Євробачення Україна.
Радіо Промінь — офіційний радіомовник Євробачення.
Суспільне Мовлення, яке є членом Європейської мовної спілки, організовує і проводить відбір пісні та представника від України, а також забезпечує участь представника України на Пісенному конкурсі Євробачення-2023.
Читайте більше про Євробачення у Facebook і Telegram, а також дивіться наш YouTube.