Пісенний конкурс Євробачення–2024 побив рекорди на телебаченні, радіо та цифрових платформах
68-й Пісенний конкурс Євробачення, організований Sveriges Television (SVT) у Мальме, об’єднав аудиторію з усього світу як на лінійних, так і на онлайн-платформах. Євробачення-2024, організоване Європейською мовною спілкою (EBU), охопило 163 мільйони під час трьох шоу в прямому ефірі 37 суспільних медіа. Загальне охоплення зросло на 1 мільйон глядачів порівняно з 2023 роком і зросло на 2 мільйони у порівнянні з конкурсом в Турині 2022 року.
Читайте також: Євробачення-2024 на Суспільне Культура: частка показу фіналу сягнула понад 28%
Частка переглядів гранд-фіналу склала 46,7% — це найвища частка з 2006 року, яка майже втричі перевищує середній показник телеканалів (17,6%). Серед молодіжної аудиторії (15–24 роки) частка переглядів гранд-фіналу склала 58,6%, що є найвищим показником за всю історію та більш ніж у 4 рази перевищує середній показник телеканалів (13,7%).
Країна-господарка Швеція досягла такої ж аудиторії, як і минулого року: 2,3 мільйона глядачів дивилися гранд-фінал. З 87,3% їхня частка переглядів є найвищою зафіксованою для Пісенного конкурсу Євробачення з 2000 року.
Швейцарія, яка втретє виграла конкурс, досягла середньої аудиторії 723 тисячі глядачів, що на 40% більше, ніж у 2023 році. У трьох регіонах частка переглядів була найвищою за всю історію.
Німеччина зафіксувала найвищу аудиторію гранд-фіналу: у середньому 8,1 мільйона глядачів дивилися на Das Erste та ONE. Велика Британія мала другу за величиною аудиторію з 7,7 мільйонами глядачів, які дивилися гранд-фінал на BBC One. Аудиторія Франції склала 5,4 мільйона глядачів, що на 1,9 мільйона більше, ніж минулого року.
Хорватія, що зайняла 2 місце, здобула свій найкращий результат у конкурсі, досягла найвищої аудиторії і частки переглядів за всю історію з 2006 року — 1,1 мільйона глядачів і 73,2% відповідно.
Протягом тижня події 7,3 мільйона унікальних глядачів дивилися шоу на офіційному каналі Євробачення на YouTube, як під час їх проведення, так і в режимі повтору.
Кількість одночасних переглядів великого фіналу на YouTube досягла 1,6 мільйона, що на 17,8% більше, ніж у Ліверпулі 2023 року, а також рекордні онлайн-перегляди першого та другого півфіналів — майже 35% онлайн-глядачів віком від 13 до 24 років.
Цього року публічне голосування було відкрито перед трьома концертами в країнах, що не беруть участі, і під час виступів у гранд-фіналі. В результаті цього глядачі зі 156 країн віддали голоси за свої улюблені пісні — на 12 більше, ніж коли голосування з решти світу було запроваджено у 2023 році.
За межами країн-учасниць найбільше голосів онлайн віддали глядачі США, Канади, Румунії, Мексики, ОАЕ, Туреччини, Південної Африки, Угорщини, Словаччини та Болгарії.
Онлайн-платформи Пісенного конкурсу Євробачення мали ще один рекордний рік.** 486 мільйонів унікальних облікових записів було охоплено в TikTok, офіційному партнері Євробачення, що в понад 4 рази більше, ніж минулого року. Загалом 538 мільйонів переглядів відео в офіційному обліковому записі Євробачення було зафіксовано у TikTok, що на 71% більше, ніж у 2023 році. Відео на платформі з використанням #Eurovision2024 переглянули 6,5 мільярда разів — на 1,7 мільярда більше, ніж за торішнім гештегом.
В Instagram було охоплено 69 мільйонів унікальних облікових записів — удвічі більше, ніж у 2023 році.
Відео на Facebook переглянули 479 мільйонів разів, що на 165% більше, ніж минулого року. На офіційній сторінці Євробачення у Facebook переглянули 23 мільйони за два тижні події.
42 мільйони унікальних глядачів у 231 країні переглянули живі виступи на офіційному каналі YouTube протягом тижня.
Спільнота Reddit r/eurovision зросла на 71,8% за кількістю переглядів та 27,8% залученості порівняно з минулим роком, оскільки користувачі стежили за репетиціями в прямому ефірі та ставили свої запитання артистам безпосередньо в інтерв’ю AMA (Ask Me Anything).
Крім того, 2,5 мільйона людей скористалися новим додатком Євробачення.
У 2024 році Євробачення продовжує випускати світові хіти та рекламувати музику з усіх країн-учасниць. Протягом тижня після великого фіналу 9 цьогорічних пісень потрапили до рейтингу 100 найкращих радіоефірів ESNS Radar Radio.
Офіційний плейлист Пісенного конкурсу Євробачення-2024 на Spotify знову став найбільш прослуховуваним плейлистом Spotify у світі наступного дня після гранд-фіналу.
У чарті Spotify Global 200 для всіх потокових трансляцій у всьому світі також видно, що 6 записів із 2024 року увійшли до 200 найпопулярніших того ж дня, причому переможець Nemo посів 17 позицію, а також пісні від Нідерландів, Хорватії, Франції, України та Італії.
12 травня Пісенний конкурс Євробачення-2024 увійшов до 10 найкращих списків відтворення на Apple Music у всьому світі.
35 пісень із цьогорічної події потрапили до Daily Top 100 на Apple Music у 57 країнах світу, включаючи 23 країни, де вони досягли №1, і 42 країни, де вони потрапили до 10 найпопулярніших.
Переможна пісня «The Code» від Nemo потрапила в Daily Top 100 у 44 країнах, включаючи 13, де вона досягла №1, і 29, де вона потрапила у 10 найпопулярніших.
На офіційному ютуб-каналі Євробачення відеоролики за участю Немо, включаючи ексклюзивні живі виступи та інтерв’ю, на сьогодні отримали 34 мільйони переглядів.
За попередніми даними міста-організатора Мальме, протягом тижня містечко Євробачення відвідало 82 тисяч відвідувачів. Фанати з 92 країн придбали квитки на 9 концертів протягом тижня подій, які включали генеральні репетиції та прямі трансляції. Близько 1100 журналістів із 54 країн були акредитовані для висвітлення події на місці.
Пісенний конкурс Євробачення проходив 7, 9 та 11 травня і транслювався в 37 країнах-учасницях, Бразилії, Чилі, Косово, Чорногорії, Північній Македонії, Перу, США та онлайн. Шоу також транслювалося по радіо в 11 країнах-членах ЄМС.
Нагадаємо, цьогоріч Суспільне Мовлення транслювало всі три шоу Євробачення наживо на телеканалі Суспільне Культура, сайтах Суспільне Культура, Суспільне Євробачення, на Радіо Промінь, а також на диджитал-платформах. Загалом трансляції трьох передшоу, двох півфіналів та фіналу Пісенного конкурсу на телеканалі Суспільне Культура побачили 1 млн 420 тис. унікальних телеглядачів (4+, міста 50 тис.+).Впродовж доби після фіналу на ютуб-каналі Євробачення Україна було близько 2 млн 174 тис. переглядів на всьому контенті (влоги, shots, нарізки, експлейнери), а трансляція посіла третю сходинку в трендах українського YouTube. Загалом чотири перші позиції рейтингу займав контент фіналу Євробачення-2024.
Представниці України alyona alyona & Jerry Heil посіли третє місце з піснею «Teresa & Maria» та постановкою від дворазової номінантки «Ґреммі» — Таню Муіньо.
Суспільне Культура та Радіо Промінь — офіційні медіапартнери Євробачення.
Суспільне Мовлення, яке є членом Європейської мовної спілки, організовує і проводить відбір пісні та представника від України, а також забезпечує участь представника України на Пісенному конкурсі Євробачення-2024.
* Джерело: результати, отримані EBU на основі даних Glance та відповідних партнерів і даних членів EBU. Будь ласка, зверніть увагу на такі країни, які не включені в аналіз телевізійного телебачення, оскільки або вони не мають систем вимірювання телевізійної аудиторії, або мовники не вимірюються: Албанія, Косово, Люксембург, Мальта, Північна Македонія та Сан-Марино.
**Джерело: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok і дані платформи. (усі статистичні дані з суботи 27 квітня (перший день репетицій) до вівторка 14 травня (через 3 дні після великого фіналу).
Фото: Sarah Louise Bennett/EBU