Євробачення-2023: Україна у візитках країн-учасників під музику Дмитра Шурова
У вівторок, 11 квітня, стали відомі деталі творчої концепції візиток країн-учасників Пісенного конкурсу Євробачення-2023. Цьогорічні візитки покажуть 111 різних локацій з України, Великої Британії та кожної з країн-учасників Євробачення. Музичний супровід до роликів створив музикант і композитор Дмитро Шуров (Pianoбой), музичний продюсер Нацвідбору-2023.
«Postcards, або візитівки країн-учасників, які ви бачите перед виступами, — це, мабуть, найбільш музична та відповідальна робота для композитора на шоу і найбільш цікава особисто для мене. Для мене важливо, щоб Україна була максимально якісно представлена на такому величезному форумі, як Євробачення, — і на сцені, і у відеорядах, і в музичному оформленні. Для цього ми активно співпрацюємо — британський продакшн знімає неймовірні відео, під які я в Києві створюю авторську музику, поєднуючи атмосферу України та Великої Британії в межах сучасного звуку та картинки. Звісно, це складний процес, на який дуже впливають події в нашій країні, в першу чергу, емоційно. Але навіть у найтривожніші часи ми маємо відчувати світло і мати надію. Я мрію і сподіваюсь, що цьогорічні Postcards стануть одними з найкращих в історії Євробачення», — поділився Дмитро Шуров (Pianoбой).
Перед виступом кожного учасника цьогорічного Євробачення глядачам покажуть короткі відеовізитки. Такі ролики дають можливість ближче познайомитися з артистом-учасником та країною, яку він представляє. Цьогоріч для зйомки візиток використовуються інноваційні дрони та 360-градусні камери, щоб плавно переносити глядачів між локаціями в Україні, Великій Британії та інших країнах-учасниках. У кожному ролику покажуть по три локації з кожної країни, об’єднані однією темою: парки, замки, стріт-арт, пляжі, річки та озера.
«Творчу концепцію візиток щороку з нетерпінням очікують фанати конкурсу. Це ідеальний спосіб представити кожного учасника 160-мільйонній аудиторії по всьому світу, і я не можу дочекатися, коли глядачі нарешті побачать цьогорічну реалізацію під час трансляції півфіналів та гранд-фіналу конкурсу. Окрім того, що Велику Британію, Україну та інші країни-учасники конкурсу об’єднує музика, — глядачі будуть здивовані, побачивши, що ще нас об’єднує», — розповіла Рейчел Ешдаун, головна комісарка BBC з питань Євробачення-2023.
Виробництвом листівок займається британська компанія Windfall Films у співпраці з українською кінокомпанією 23/32 Films, яка організувала зйомки та забезпечувала отримання дозволів на аерозйомку для частин візиток з українськими локаціями. Для зйомок візиток, де це було можливо, залучалися місцеві знімально-виробничі групи.
«Ми раді взяти участь у цьому проєкті й показати, що зйомки будь-якого рівня складності все ще можливі в Україні. Цьогорічне Євробачення, попри те, що не відбудеться в Україні через російську агресію, матиме нашу країну в своєму серці», — поділилася Сара Чернявська, виконавча продюсерка 23/32 Films.
Зазначимо, що представником України на цьогорічному Євробаченні є гурт TVORCHI. Вони виступлять на сцені в Ліверпулі з оновленою версією пісні «Heart of Steel» вже у травні цього року. Впродовж останнього місяця TVORCHI беруть активну участь в промотурі перед Євробаченням-2023: гурт вже виступив на сцені Barcelona Eurovision Party та Israel Calling 2023. 15 квітня TVORCHI виступлять з піснею «Heart of Steel» на сцені промоконцерту Eurovision in Concert в Амстердамі.
Радіо Промінь — офіційний радіомовник Євробачення.
Суспільне Мовлення, яке є членом Європейської мовної спілки, організовує і проводить відбір пісні та представника від України, а також забезпечує участь представника України на Пісенному конкурсі Євробачення-2023.
Читайте більше про Євробачення у Facebook і Telegram, а також дивіться наш YouTube.